Feel the city breakin' and everybody shakin' and you're stayin' alive, stayin' alive

I princip återställd efter denna tumult i mitt lilla fina liv. Så tacksam för det att ingen anar. Har myst och skrattat med min familj, lyssnat på filip och fredriks podcast, småpackat lite och efter lunch hängt med henrik. Gått överallt, från söder till östermalm till vasastan till kungsholmen. Dåde flesta skulle sjunkit ner på en tunnelbana har vi traskat. Som det alltid blir med oss. Ska berätta om honom en annan gång, när jag har tid och bra formuleringar i hjärnan för han är verkligen Bra med stort b. Sån tur vi har haft att det är oförståeligt. Hur som helst är jag äntligen ägare av ett par urbanears och det känns såhääära bra.
Det fick bli ett par cerisa, knallrosa. Jag tycker inte att något par inte är snygga så lite svårt var det att välja men samtidigt kändes det ganska så givet att dessa skulle hänga med mig i framtiden. Med dessa tryckta mot öronen tror jag att november kommer bli en riktigt fin månad trots allt. Men nu ska jag peppa och packa vidare för inatt bär det av mot baguetter, brie, hav och boutiquer. Bland detta ska jag bara i en vecka.
Puss på er ha en fantastisk vecka vad ni än gör.
//HANNA

Kommentarer
Postat av: Emma

jag <3 dig

2011-10-30 @ 13:12:21
URL: http://emmawedeman.devote.se
Postat av: emelie

gillar ditt bloggnamn och bilden i din header!

2011-11-04 @ 18:34:46
URL: http://primadonnajordgubbssylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0