Nine eleven

Idag ska jag verkligen städa mitt rum. Så nu har jag sagt det till mig själv. Jag sitter och lyssnar på klassiskt, helt klart bra städmusik. Typ: den här. Ahh älskar.
-
Fast först ska jag dricka varm mjölk med kanel och vaniljsocker för det är så mys. Är det psykologin som spökar eller sover man bättre i nybäddade lakan för jag har sovit som ett litet barn. Mmmh.
-
Igår kväll var jag först på middag hos min mormor för att träffa mina gammelmostrar och min mammas kusiner(min mormors syster är i sverige första gången på tio år så det var fest). Vi var bara damer, fett med tjejmiddag. Det var trot eller ej jättekul, hha någonting är fel på mig.
-
Efter det åkte jag till emma där hon, jag, erik och rasmus spelade alfapet, åt alladeles för mycket godis, gissade filmmusik och bara hade det allmänt chill.
Nu har jag ju planerart de första timmarna för denna dag så ja ehm, det är väl bara å börja så att säga....jarråå. eller..
Vi hörs senare!
PUSS
H

Kommentarer
Postat av: frida

man sover mycket bättre i nya lakan!

2011-09-11 @ 12:23:19
URL: http://sketchesoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0