När våren öppnar sina dörrar och du tar den långa vägen hem och sitter på ute serveringen där vi satt igen

Sitter som en idisslande ko och försöker komma på något att skriva. Nu när jag faktiskt har tid, energi. Pleas dudes, bring some ideas. Ett av mina trognaste fans sa "långa texter" idag, men vad ska den vara fylld med typ............................även solar har sina fläckar(jordnära kändis, inte sant). Medan jag låter ER tänka ska jag fortsätta äta upp mitt kylskåp och lyssna på den här, finast.
Förövrigt är mina två största i-landsproblem just nu:
1. Folk som skriver "tillfällig" på sin ppé på facebook
2. Att på tok för många bloggar inte uppdaterar (sämre än jag, och då är det oftast ganska illa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0