Från västerbotten och ut i cybervärlden med dig (pratar med inlägget)

Norrländska<3 roar mig med pappas iphone och undrar hur länge jag kommer hålla mig. Mor sa att hon, när vi kommit hem, ska ta tag i det här och köpa en smartphone. Plötsligt är jag den enda kvar, medan mänskligheten går över to the dark side som krampaktigt håller sig kvar till sin lilla sony. Men äsch vad spelar egentligen trotset för roll. Här är det iallafall mörkt,stjärnklart och väldigt snöigt. Jättegos.målet med det här inlägget var egentligen att visa er lite smickrande bilder men eftersom jag har vissa brister gällande att behärska modern teknik så får det här räcka för denna gång. Hoppas ni, mina fans enjoyar era lov och gör sånt ni längtat efter. Puss gos och fnitter/ H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0