Gyllene snittet

kom på att man kan ha bär som is (om de är frysta xD)
Idag har jag varit på stadsbibblan hela dagen med två mysisar och ätit laxbagel å skrattat åt swedish problems(bästa<33) när vi inte klurade på det gyllne snittets gåta. Tanken var att sen gå på den andra föreställningen med teatertvåan men jag kände att jag inte orkade ta risken att bli sämre(min förkylning eller vad det är tog sig ett kliv till en ny nivå och är nu svårare att undvika) så jag åkte hem och såg på filmen Kyss mig som var fett med bra. Blev lite djup och ett par insikter slog mig, att någonstans därinne är nog kärlek mellan två av samma kön mer äkta än mellan en man och en kvinna. Jag tror inte heller att man kan svara på vilken garanterad läggning man har förrän man är i kanske 60, 70-årsåldern. Låter lite knäppt kanske men ja, trots att jag tror att killar är min grej så är det nånting med kärlek mellan två tjejer, inte helt lätt att sätta fingret på men det är ganska faschinerande. Kanske är det bara mitt förkyldatjockhuvud som gör sig hört eller så är jag en djup, tänkande tonåring i ett blött februari. Hur som helst ska jag nu gå till sängs. Idag hade jag förresten kunnat åka skrifskor, bokstavligen till tolvan. Hade varit ganska fett!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0