Ha en fin fredag!!!!!!


Kommentarer
Postat av: mikaela

sv; bra val! en riktig pina där ett tag men sen i trean kan man läsa roliga saker! då blir det mer värt nästan!

haha - nej, men keramiken får vi automatiskt om man går sam på södra :)

skämt å sido (^^) (smileys är bäst) så nej, i tvåan läste jag matte c, i trean keramik a och foto a. liten blandning. sen skulle vi egentligen ha haft 400p, men 100 går bort etfersom vi läser engelska c automatiskt när man går tema. annars skulle man kunnat välja till det, vilket de flesta andra gör.



hahah, nej men feel no stress, kanske verkar som om jag är fett bra och duktigt på att läsa/kommentera vilket kanske är en illusion, är fruktansvärt dålig på att läsa bloggar för tillfället - lever på youtube och tumblr istället för på blogg.se (så jäkla cool) men när jag då väl läser får jag impulser av att vara lite aktiv - känns ännu bättre då :)

2012-02-11 @ 18:14:53
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/
Postat av: Mats

Skojar du eller, hittade ju din blogg igår oså ba kommenterar du!!!!!!!!!! Sjukt!!!!!

2012-02-12 @ 09:50:01
URL: http://gratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0