¨¨¨¨¨¨¨¨

Igår efter skolan mötte jag Emma för att gå på en liten utställning där min bloggkompis mikaela ställde ut lite av sina bilder. Hon är verkligen en fena på att fota och liksom, komma på idéer. Min kväll bestod av tacos och tiramisu och På spåret-finalen med min familj. Läste lite tidningar, fick skrattdamp över facebook å så.
Idag klev jag upp halv tio, åt havregrynsgröt med min moders äppelmos och begav mig strax där efter med min far till drottningholm för att åka längdskidor(<33333) för första gången i år för min del. Trots att mamma vallat de vallningsfria skidorna (ni hör ju själva, det är som att bada med en icke-vattentät klocka medvetet) med något som kan liknas vid rosa tuggummi gick det fint och man känner sig som europas största hurtbulle. Love that feeling. Liksom vinterns motsvarighet till att jogga men ändå så mycket bättre, och känslan efteråt är ju magi i sig. När man sitter i bilen och äter mandarin och lyssnar på vinyl(radiokanalen dårå) och kommer hem fast klockan bara är halv tolv kan man ju nästan ta över världen. Känns det som i alla fall.
Snart blir det pannkakor och sen ska jag typ ställa mig på tians trampolin för att dyka ner i matteboken.
Sådär! Nu har ni stenkoll på mitt liv, typ. Har ni inte fattat det kan jag ju säga att jag är allmänt jätteglad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh!! ta över världen <3

2012-02-20 @ 07:45:57
URL: http://gratte.blogg.se/
Postat av: isabelle

åh tack <3 eller hur; pappor är alltid så vittiga hehehihi

2012-02-20 @ 22:52:09
URL: http://bisous.blogg.se/
Postat av: isabelle

oj virriga ska det stå heheheh

2012-02-20 @ 22:52:21
URL: http://bisous.blogg.se/
Postat av: Emma

Vet du hur många gånger jag har klickat in här idag i hopp om att du ska uppdatera? Insåg efter ett tag att jag borde sluta hoppas men fortsatte ändå att öppna denna sida. (ligger hemma sjuk) <3

2012-02-21 @ 22:04:11
URL: http://emmawedeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0