Hiihihi lite kommentarer och jag dyker fram igen! Som en björn ur sitt ide. Idag har jag efter skolis ätit pannkakor och diskuterat diverse ting med molly och gått på en av de två föreställningar teatertvåan har nu. Den jag såg idag var fett med najs och jag skrattade och hade feel good-magkänsla efter, så trevligt så. Har sen avnjutit en fettisbulle, tagit dusch och ligger nu här i min bädd. Har en konstig förkylning som varken vill bli stor eller försvinna. Bara går och är jobbig. Min budget är för tillfället najs, solen skiner ofta, det känns vårigt och om ett par dar är det lov, imorgon ska jag hänga på stadsbiblioteket all day- LIVET ÄR EN FEST.
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0