Did you give the world some love today baby?

Lite av de böcker som utökade mitt bokbestånd i julas, det blev en del Oates.....ehh
.
I och med att min blogg inte alls är någon form av dagbok vet jag liksom inte alls vad jag ska skriva, blogga om. Att låtsas vara glad känns onödigt. Jag vill inte vara en deppig anti-tjej som känner efter och ömkar, ältar. För en sån är jag inte, egentligen. Svårt att acceptera mig som det. Då faller det sig ganska naturligt att jag inte bloggar när det enda som virvlar omkring bakom mitt pannben är tankar och frågor som ska hamna mellan så få ögon som möjligt. Nu vet ni det. Och nu känns det som att det här blev ganska så genomskinligt, men vafan.
.
Nu till det roliga då, ni trodde väl inte jag skulle lämna er med ovanstående?
Jaha vad känns kul just nu då?
-Att det påfallande ofta är ljust när man går ut, den lilla glada överraskande känslan som slår en ger konkret energi. Eller så konkret energi nu kan vara.
-Min klass, min skola gör mig glad. 
-Det är helg, projektet är över och min pappa fyller år och hit kommer lite mysiga människor snart.
-Min storebror fick körkort igår och jag har nog aldrig i mitt sextonåriga liv varit så glad för någon annans skull. Behöver jag säga att jag nu är stolt liten syster med stort S?
-Jag har vintergatanas bästa människor omkring mig.
-Sommar i P1 på min ipod, morgon som dag som kväll
-Program som, Stjärnorna på slottet, Sommarpratarna och Här är ditt kylskåp.
-Att jag nu, genom att ha listat lite här blev på bättre humör och sitter och ler lite lätt.
-Jag ska kanske traska på utländska gator i april.
-Snart ska vi åka skidor med skolan(iiihhhh) och om (bara) 5 veckor ska jag åka långt långt upp i Sverige och få fem dagars endorfinkick och bo i en primitiv stuga och läsa böcker.
-Favvislåten nu (rubriken)
-Thaibyxorna jag fick av Molly (<3)
(se bara vad glad man blir)
.
Det var ju en del ändå. Nu ska jag gå ner och hjälpa min pappa.
Puss på er fina. Ha en bra fredag
//HANNA

Kommentarer
Postat av: Johanna

Black girl white girl - BÄSTA boken!

2012-01-20 @ 18:27:43
URL: http://worldspin.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaa! Då kan du ring din bror när du behöver skjuts hem. Sent efter en vild kväll. (?)

Vart ska du åka i april???

2012-01-20 @ 22:12:46
URL: http://vardagaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0