¸

Vad gör man när man vet varken ut eller in? Upp eller ner? När man börjar ifrågasätta allt som nyss var det självklaraste i världen och det inte känns som att någon innerst inne förstår vad jag faktiskt exakt menar, säger, deppar. Ja, då.
.
Jo man åker kollektivtrafik och lyssnar på Sommar i P1, Josephine Bornebuch är ett bra val. Efterlever tjejen i boken jag börjat läsa. Tror på någon vänster att det ska fungera i verkligheten. Film är rätt effektivt också.
Vad gör ni när världen låser sig och det enda tänkbara är att er framtid kommer bli mörk som en trädgårsmästares naglar?
Det här är nog inte så jäkla bestående men bör tas på allvar. Glad kan man inte alltid vara.
Berätta blir jag jeteglad.
Puss/H

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lyssnar på Melissa Horn och Kent, löser korsord och bara stålsätter sig i det allmänna mörkret. Eller typ tvingar mig att göra någonting jag vet jag tycker är roligt, som att gå på Fotografiska :)

2012-01-06 @ 20:35:00
URL: http://worldspin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har frågat mig själv precis samma sak och jag vet inte

2012-01-09 @ 15:11:14
Postat av: h.

duschar jättevarmt, dricker vin och lyssnar på bra musik helst jättehögt. kanske målar naglarna. liksom väntar och värker ut det. annars kan det funka att ta en fin vän och gå ut och dansa. med mycket ljus, människor och musik finns det liksom inte plats för tankarna och man får vila lite från allt. båda funkar ju inte alltid. men dricka te och lyssna på eller se dokumentärer om bra saker, gärna rymden, brukar också lindra lite och passa lite mer alla dagar.

2012-01-12 @ 22:22:38
URL: http://hjartebrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0