Sn☼

Fasligt vad stilla det står här, vet inte om jag tycker det gör så värst ändå. Det är ju trots allt lov. Just nu snöar det som hundan och det är sån snö som stannar på marken, taken. Så gosigt så gosigt. Nu ska jag se andra delen på Filip och Fredriks årskrönika och sen ska jag träffa Alice. Bästabästa alice.
.
Annars då? Jo idag for Henrik iväg, för att vara borta till vecka 10 eller så. Ja i mitten av mars kommer han gå på Stockholms gator igen. Även om jag inte riktigt greppat det än tror jag att tiden kommer gå fortare än man tror.
Mitt lov fylls av fem faktorer: film&tv, häng med vänner jag träffar numera ofta eller sällan, familj, kultur i olika former och sömn. Och parallellt med det har jag städat ur mitt rum och gjort det riktigt najs.
Ja och på måndag börjar allt igen, vardagens snurra sätts i spinn. Vet inte vad jag tycker om det, finns inte så mycket att göra åt det liksom.
Nä ni. Nog bloggat, känner att jag inte är riktigt kapabel till att driva den här på ett underhållande sätt just nu så jag lämnar er ännu en gång på obestämd tid. Så dramtatiskt det där lät, menar bara att jag inte utlovar någon uppdatering på ett tag. Puss fina ni.
.
Hejhej/H

Kommentarer
Postat av: Sara

berätta vem henrik är!

2012-01-05 @ 19:18:45
Postat av: isabelle

neeej hanna!!! uuppdateraaa

2012-01-06 @ 19:49:20
URL: http://bisous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0