Vendredi 2 (Samedi)

Känner mig som på moln. (Välkommen ombord på Balder). Ikväll satt det verkligen mitt i prick, jag gjorde det som min själ(?) verkligen mådde bra av. För jag undrar om det är timing som åstadkommer känslan av "lyckat" eller de man faktiskt är med, omständigheterna. Handlar det bara om att vi gör val som inte är rätt i stunden? Nu skulle jag inte påstå att jag tog ställning till vad jag skulle göra ikväll men i alla fall, att man gör det man faktiskt får bäst resultat av. Jag kan inte uttrycka mig så jag stannar här.
Svammel svammel.
Min pappas järngäng är nog bland det bästa jag kan tänka mig. De kallar sig födelsedagspatrullen och har firat varandra varje år sedan de var i tjugoårsåldern, hur ojämn siffran än varit och hur opassande den än legat i tiden.
Ikväll har jag har skrattat så tårarna runnit, lyssnat på och smått deltagit i roliga diskussioner och verkligen rent och skärt njutit av sällskapet. Bara varit tillfreds. Insett (än en gång) värdet av att mina farföräldrar är vid liv. Det här är verkligen sånt som har värde, och jag önskar att det ska vara såhär för evigt.
Kan inte ens formulera det här så det får rättvisa, men det var väl värt ett försök tänker jag.
Med ett leende på läpparna ska jag nu lägga mig i sängen, ska titta på Daneils tal till Victoria fr¨ån deras bröllopsmiddag. Mest för att få höra honom säga "Victoria, störst av allt är kärleken - Jag älskar dig så". Sen ska jag nog klämma ett avsnitt Playa del Sol.
Åh puss, hej och godnatt hörrni.
/Hanni

Kommentarer
Postat av: sara

Men vaaa det va ju jättebra formulerat!!! Puss!

2012-01-21 @ 17:49:43
URL: http://vardagaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0