Avsvalnat te, grå hud och egenbildade dreadlocks

Vill åka skidor så himla mycket nu. Och i morgon är det bild igen på jättelänge och det betyder att jag ska få bygga vidare på mitt kök (ehh). Förutom lite matte är det inte särskilt mycket plugg so far, försöker njuta men det gör jag nog utan att jag tänker på det. Blir så glad när jag märker att vi går mot ljusare tider. Så jäkla osammanhängande inlägg. Ska räkna lite, bada och sova. Hur mycket jag än sover är jag alltid trött, sanningen är väl den att jag inte sover så mycket som jag tror att jag gör. Nu ska det styras upp. Här har ni listan jag lyssnar på just nu. Lyssnar mest på en låt i taget, lite så jag funkar. De ligger kronologiskt. Givetvis kan jag göra undantag och lyssna på låten högst upp någon gång. 
se så grå jag är, löl. idag hade jag en väldigt mysig hårdag, gör sig inte rättvisa på bild men det här med lockigt är något jag är dålig på nuföritden. Men idag kan jag inte annat än uppskatta det. Fun shit.
Nu har det här inlägget tagit tre år.
Puss babes, vi hörs.
/H

Kommentarer
Postat av: Emma

<3

2012-01-25 @ 14:44:29
URL: http://emmawedeman.blogg.se/
Postat av: Sara

GOOOS! Vi ska göra nyhetsrapporteringen tillsammans <3

2012-01-27 @ 14:00:56
URL: http://vardagaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0