Cravings, God

Jag längtar efter dagg och såpbubblor. (OBS!! Det här är inget "åh jag vill ha sommar, hatar vinter, åh saknar sommaren, det är på sammaren man lever.. Vintern dödar mig, så trött på jackorslasksnöbajs" osv osv. Det är just dagget och såpbubblorna jag vill ha!(lugna jag föstår dessa gnällutbrott också) Alltså ingen smyg-läsa-mellan-raderna-lek Nu vet ni, ville bara klargöra)
första bilden som kom upp om man googlade såpbubblor får vara bildbidraget i det här inlägget som närmare bestämt är det 515:de!!
Mest för att visa att jag inte glömt bort min blogg, mitt stora andrum, min drift, mitt allt. (IT'S FUNNY CAUSE IT'S NOT TRUE)
Ska berätta lite om mitt lov hade jag tänkt, visa lite annat och bara var bloggig. Och ordbajsa. Men inte nu, en annan dag, snart.
Puss å tuss

Kommentarer
Postat av: isabelle

hehe tack! fast ser ju mest ut som en bränd kräfta på den bilden hehehe!

ÅH NU ÄR DET JU TYP VÅR (SOMMAR)och då får man blåsa såpbubblor <3333333

2012-03-07 @ 10:21:55
URL: http://bisous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0