Mars är typ najs

Hej bloggen!! Nu när jag ändå är vaken såhärdags (armhåleshetsen håller mig vaken(tänker inte berätta vad jag tänker och tycker nu mer än att det är krystat, kanske en annan gång men troligen inte, i så fall i morgon) det är fan all over, bloggar, facebook o.s.v OBS!! jag har ännu inte uttryckt missnöje mot detta bara en ren iaktagelse) kan jag lika gärna blogga som jag typ tänkte när jag satte mig här för en och en halv timme sen(??), tiden ba, tjarrå jag kilar nu, hoppas det är ok.
Jag är himla jätteglad till att börja med.
1. Igår fick jag en så himla fin presten av henrikbaby från Japan
(det är alltså fåglar på noter på insidan av flaskan det röd/orange föremålet är ett armband för den som inte förstår)
2. Jag cyklade för första gången i vår tidigare ikväll(cykla!!!! ligger mig såhär varmt om hjärtat<3333333)
3. Satt/låg i soffan och drack te och pratade med mina föräldrar i soffan och sånt gör jag för sällan på vardagar och det är så jävla skönt, kan typ inte förklara varför, vi pratade typ inte om nåt kul ens eller jo, men ändå.
4. Men sen så fucking bokade vi flygbiljetter till och från England, skickade in anmälan och liksom spikade, tre veckor, helt ensam, igen, denna gång på vuxenkurs!!!! Och jag är så himla taggad på känslan av ensam i världen, stor och självständig. Åh du där uppe om du finns, låt det bli lika najs som jag hoppas
5. Sen tog jag ett helt episkt bad med det nya skummet, eller det som åstadkommer skum och det var utan att överdriva mer rogivande än ett yogapass! (okej har varit på ett i mitt liv men). Är fortfarande sådär härligt harmonisk. Det blev grymt skum och det doftar gudomligt. Sitter och sniffar på min hud typ nu efteråt. Inte nog med själva badet så låg jag och tittade på stjärnhimlen samtidigt!!!! Hör ni hur najs? Ja, ni kanske förstår själva. Men bara kanske. Livet på en pinne #2 helt klart. Det här var typ bäst sen årsskiftet (och då har jag faktiskt varit glad också)
6. Imorgon är det onsdag, min favoritskoldag tror jag
7. Tål att sägas flera gånger, det är typ vår
Nu säger jag godnatt och puss och att någon dag så småning om ska jag cykla till skolan.

Kommentarer
Postat av: matso

Åh vad fint!!!! Känns som att jag kunde ha skrivit varenda punkt på detta inlägg! Förutom den första! För jag känner inte henrikbaby! Så det skulle vara skumt! (skum <- :p) Som jag förstår det har du alltså ett takfönster ovanför ditt badkar? För om det är så så lever du det liv som jag strävar efter att leva. take the bike with me to school!

2012-03-14 @ 10:12:47
URL: http://gratte.blogg.se/
Postat av: Sara

wohooo va najs jag plockade fram min röda bike ur förrådet idag ska cykla så snart jag är friskus och mamma tillåter det! Vill du bo hos mig på lördag-måndag nästa helg? efter partyt asså.. skummet får gärna också komma så har vi en najschillfestlig natt/söndag/natt/måndagmorgon med film/bad/skumm/mat/prata/gosa! va säger du mate? JAAAAAA!

2012-03-14 @ 20:53:32
URL: http://vardagaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0