Lördag

När jag ska påbörja och slutföra min geografiuppgift passar jag på att bland mycket annat prova min moders glasögonsamling
Underförstått ligger att jag enligt klassiskt hanna-manér är sent ute och bör därför sluta upp med detta trams, men jag kommer tillbaka, oroa er inte! Då med fler glasögon! HEJ
För allmänhetens intresse så var det La Bohème jag såg igår, otroligt bra. Säger det er ingenting kanske ni känner igen det här i alla fall. Musikalen RENT är förövrigt baserad på denna opera.
(OBS det här inlägget kom av sig men långt med uppgiften har jag inte kommit för det)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt hunden <3

2012-05-20 @ 14:52:47
Postat av: mucho

såg på facey att du fyllt år! grattis!!! bara 1 år kvar. höhö. standardkommentaren! kommer gå fortare än fortast.

2012-05-20 @ 16:48:15
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0