Dopp

Impuls-dopp vinner nog över allt i alla kategorier. Oavsett tid på dygnet men så lite planerat som möjligt. Att sen lägga sig under ett fluffigt täcke, inte för att det var kallt, absolt inte, tvärtom, men mest för goshetens skull, med citron/limete från en goodiebag i en av mina finastefinaste
Alla sånna där bra grejer som impuls-dopp, åka bil, upptäcka nya skogsdungar, svensk film och skäggstubb och gummistövlar får numera en sida i min
som jag fick av min mamma när jag fyllde år. Ja för det har jag ju gjort, det är inte mycket ni får veta inte. Dom utomordentligt fina kopparna fick jag av min farmor, vilket jag aldrig hade kunnat gissa oc det gjorde de bara ännu lite bättre. Åh världens bästa. Hittade ett fint cykeltyg igår i en kartong det får pryda min vägg en liten eller lång stund. Imorgon fortsätter projektet och allt är bara syréner och solglasögon. Livet <3333

Kommentarer
Postat av: m.

Fint! Blir lite avundsjuk på din kopp.

2012-05-28 @ 19:44:16
URL: http://an0rakcity.blogspot.com
Postat av: Amanda

våäldigt fin bok!!

2012-05-29 @ 21:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0