Passion for fashion

Har ikväll med hjälp av en sax i mitt flickrum skapat det som jag tror att man kallar fashion. Två klänningar blev två linnen. Den dagen jag är för cool för att åka tunnelbana kan ni ju komma ihåg det här inlägget. Känner mig som en kvinna i en lägenhet med stringhyllor och sånna här lampor på söder under 70-talet. Jag har säkert fel för jag kan inte applicera stilar på sekel, men vafan, ni hajar. Kul är det, det här med mode. Modeskapare var ju lätt, bara å göra något ingen annan gjort så äre klart.
Annars är allting väldigt roligt och bra, utanför kariären menar jag dårå. Jag är inspirerad och peppad, jätteglad och lite smittad av Loreen kanske (euforisk xD xD) Nu ska jag gå och lägga mig puss kram och så.

Kommentarer
Postat av: Amanda

like it!

2012-05-29 @ 21:34:56
Postat av: Hedda

Så härligt galen du är!

2012-05-30 @ 20:39:05
URL: http://tjugoattondeapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0