#550

Heyy guys, när jag inte uppdaterat på det senaste har jag pluggat, läckrare än så är det inte. Men jag har också varit på en fantastiskt bra uppsättning på Dramaten, inte mindre än Fanny och Alexander. Jag har också lekt runt med engångskamera, ätit mina bästa godissorter och dragit in vårdoft i näsborrarna. och juste, ätit min mammas bullar och dom är legen wait for it dary(dom som fattar vad jag fått det ifrån är coola xD xD xD)
Idag har jag legat i en soffa med två bra, lagat middag å klippt gräslök(så bra fin sommargrej) till sill och mackrill<333 till min familj, lyssnat på Cecilia Forss Sommar och fått rysningar längs med hela kroppen, åkt roundtrip i Enskede med pappa och insett att bilåkning har en plats på min bästa terapi- och sköna-saker-lista, även om jag insett på senare tid att jag börjat uppskatta bilåkning, vilket jag aldrig gjort innan. (Troligen för jag åker bil högst en gång i månaden) Lyssna på Vinyl som blandar sig med pappas engagerade stämma, blicka ut genom fönstret. Som en chef.(tunnlar är väl egentligen ingen favorit, broar faktiskt)
Har kommit att inse att allt sånt som ger mig lugn är vad som ofta faller 40+ i smaken. Nån dag kan jag tala om för er vad det är jag dillar om. HEJHOPP. Det här är förresten mitt 550 inlägg. Kinda sick när man tänker på hur många det faktiskt är. Serious shit man. Det här inlägget var inte vackert men va fals. Och imorgon, ja då är det min sista riktiga bildlektion. Kanske någonsin(i skolan i alla fall) usch och fy på det.

Kommentarer
Postat av: isabelle

åh hej tjejen <33

nu gör det inte så ont längre men tidigare idag kunde jag knappt gå foten :(

din bror kanske är en riktig tuffing hehe jämfört med mig som inte ens vågar titta på tån!:P:PPppp

2012-05-08 @ 23:22:04
URL: http://bisous.blogg.se/
Postat av: mucho

SV; hehe, inte snabb var man - men nuså!



hahaha nej va fint! blev massa glad tillbaka, älskar maffiga kommentarer! jo men precis, helst ska man svara dirr, såfort man får dem, men det händer sällan xd

Jo men såklart man ska se fram emot tvåan! :) kommer ihåg hur fort ettan gick, helt sjukt, iförsig har alla år gått så himla fort! Det blir ju roligare och roligare, man blir äldre och gör roligare saker liksom! så, frukta inte ;)

Ihh!! jaaaa, 1 månad och 3 dagar nu! så knasigt!! Ja, den dagen var helt fantastisk alltså, allt var så fint och det blev bara så himla fina bilder och jag satt och kollade igenom bilderna påvägen hem på tuben och bara satt och fånlog för mig själv för allt var så fint. Det är extremt svårt att fatta, hör mig själv säga att snart tar jag studenten men kan inte fatta att det faktiskt är STUDENTEN. det är ju enormt!! 3 års gymnasium avklarat, plus 10 år i grundskolan! så knasigt! Man är ju sjukt taggad dock! Mottagningen och allt sånt kommer bli megatrevligt. och så får man ha på sig sin klänning, mwiI!



hahah, tack så mycket!! våfflat är egentligen såå fett, förstår inte varför man inte har det oftare. Detta våffel var ett resultat av en skiva kvällen innan!

2012-05-09 @ 12:31:45
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

vilken är din favoritglass? :D

http://fotokobran.se/2012/may/vilken-ar-eran-favoritglass.html#comment

2012-05-09 @ 19:49:10
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0