22:14

Ja, dagen blev mycket mycket trevlig med johanna. Vi lagade pannkakor, som blev ovanligt grymma. Och då är jag ändå ganska skillad på pancakes. Yäh. Sen så spelade vi pingis i typ två timmar haha å typ prata om allt mellan himmel och jord (hatar de uttrycket) men det passar in. Sen åt vi igen, ja det är trevlit att äta.. typ hängde ett tag till. Okej fett ovärt att skriva..........Men vi bestämde iallafall oss för att spela tennis senare eftersom johannas familj alltid har en bana reserverad på söndagar i salk. Nice, det passa ju bra också eftersom jag inte tränat på en typ vecka pga min förkylning som nu nästan är över. Score! det var kul iallafall.

Nu har jag just duscha å ska ta något att äta innan pausen är över. Jag tittar nämligen på Wallander. Tufft jag vet.
Imorgon är det första praodagen å jag är riktigt taggad! Hiho, får se hur det blir. Lite läskigt ändå. Jag har ialllafall sällskap på tuben med mandeln så det blir väl bra.


Min prao startar på hm sergelgatan, din lilla uppe vid hötorget. Kom å hälsa på vettja.

Nu blev det här inlägget fätt långt.
Puss på er, ha en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

tycker om att lasa inlagg dar folk beskriver vad de gjort med sina vanner. det far mig att tanka pa de tider da jag bara hangde med mina polare hela dagarna o man "sov over" hos varann istallet for bara "sov hos varann"

2010-04-26 @ 02:20:52
URL: http://sophedeluxe.devote.se
Postat av: hannaa

du får inte säga mandel! det är mitt ord för mands. hitta på något själv.

2010-04-29 @ 22:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0