First day of prao

Hejsan, idag var min första av fem dagar på min prao på H&m, det var skitkul. Men stressigt, och man blev väldigt trött. Så är det väl att jobba. Jag fick veta en massa saker och typ blev som en riktig anställd med bricka å allt. Alla koder, tillgångar och rättigheter gäller nu mig. Najs, Haha jag känner mig så vuxen. Alla är jättesnälla och det har än så länge flutit på bra trots några tabbar. Men men, som prao har man rätt att göra misstag. (säger vi) haha.


En lite annorlunda hmbutik i Barcelona, som jag besökta på höstlovet. Man fick egentligen inte fota där inne. Men jag gjorde det ändå. (buse) ihihihi, när man kom in lös det i hela rummet. Butiken var enorm och hade jättehögt i tak. Något ut över det vanliga.

Nu ska jag gå och lägga mig, börjar mycket tidigare imorgon. Med en lång dag. Det här är så mycket roligare än skolan. Prao ftw. Godnatt vi hörs. Hur var er prao? Eller var har ni praoat någonstans?
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0