Fjärde dagen

Jag hoppas jag kan få er förlåtelse för min dåliga uppdatering. Mitt tillstånd just nu är trött och lite besviken. Kanske lite ledsen också. Praoen på H&M har varit grym. Det är ju dock en dag kvar men idag fick jag ta farväl av min handledare som inte skulle vara där imorgon. Hon är helt grym den tjejen. Jag höll på att börja gråta. Jättetöntigt jag vet, men det har gått så sjukt snabbt å jag har verkligen känt mig som en anställd. Så sjukt härligt att få kunna ha så mycket makt och respekt bara för att man har en liten bricka på bröstet med deras logga.

Jag kommer aldrig glömma känslan kan jag lova, och i hädan efter vet jag hur mycket slit det är för dom som har fått just det där plagget att hänga där, vara larmat, galjat, o.s.v
Det som gjorde mig lite besviken var att efter en veckas hårt slit inte få något tack mer än lite tråkigt och dåligt smink. Ett puder (som jag fick byta till ett naglack) Hms egna märke på ett käppglans som var jättekonstig färg, en puderborste och nåt skumt lip balm. Jag skulle fan va värd en kassa kläder. Och det här skulle jag aldrig säga om jag inte kände mig värd det. Lovar. Men men, det var väl bara symboliskt. Men men. nog klagat.



Nu ska jag gå ner och hjälpa min moder med middagen. Fan vad varmt de är ute förresten. Ska nog hitta på nåt ikväll. Vi hörs. Oj vilket långt inlägg.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: emilia

fett läskigt schucken! exakt den där bilden har jag använt på ett outfit-collage som jag gjort! kolla här: http://emilias.bloggsida.se/outfit/softy

2010-04-29 @ 21:28:23
URL: http://emilias.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0