Fotokåt

Jag är fotokåt, vill ut å resa å ta en massa bilder. Dock finns det ju tusen möjligheter alldeles intill en också men det är inte samma sak!
Jag önksar mig också ett nytt obektiv i födelsedagspresent eftersom jag antagligen inte kommer få en ny dator....

Det tråkigaste som finns är att bara blogga om vad man gjort under dagen. Så nu ska jag bara ge tre ord som beskriver min klass på torsdagar: Lättroat, glatt och trött. Det blir en jävligt skön blanding.

Nu ska jag äta mig tjock, se på amerikanska teverserier och njuta av att det är niorna som sitter å gnager naglarna av sig till sitt nationella matteprov imorgon. Fyfan vad läskigt, skadeglädje. Haha, å andra sidan är det jag som kommer sitta å dö nästa år.





Antagligen en av europas bästa städer...gissa vilken?

Vi höres! Tjingtjonganabolasång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0