Host host snörvel snörvel

Hejsan och god förmiddag. Om man nu får kalla det förmiddag efter tolv...ja de får man.
Idag har jag lovat att åka med emma å va typ dj, nja inte dj men sköta musik på henne lillebrors klassfest. Oj, vi får se hur det blir. Som tur e är det ju emma vi snackar om så helt fel kan det ju inte bli. Tydligen skulle vi få en slant för det också.

Gårdag kvällen med kladdkaka å The naked mile hemma hos mandeln. Det var mycket trevligt, hade glömt hur rolig den filmen är. Ganska sjuk också, men det gillar vi.

Från amandas tak förra påsken..............nu vet ni

Min förkylning är nog varken på bättringsvägen eller sämringsvägen (?) . Igår, eller jag gör det lite fortfarande kunde jag känna ändå upp i bihålorna. Riktigt obehagligt, hela huvet e liksom påverkat av att jag e förkyld. Obehagligt.

Nu ska jag duscha å prata med min daddy cool innan det är dags att åka!
Ha en bra lööördag !
Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0