Och jag går mot henne vart jag än går

ruojnob. det är bonjour baklänges. Mycket avanserat.
Idag var jag å dansa med alice, de va najs. I skolan var de ganska soft fakitskt, och på so:n satt jag å stella och jobba utomhus med vårt demokrati-val i sherwoodskogen. Haha, det var skönt. För nu är det ju så jävla varmt på dagarna. WUNDERBAR!

hmm... har jag nåt mer att förtälja? ähm ähm.....Min sommar ser ut att bli en hejdundrans kalassommar. Jag kan senare berätta va den kommer att innehålla.

Nu ska jag fortsätta lyssna på håkan och sen sova i vettig tid.
En liten idé är att plugga på franskan också, men det nöjet lämnar jag till morgondagen. Hiho.

För den som är på care-humör prydde bl.a de här två ringarna mina fingrar idag. Om man är ännu mer intresserad kostar dom 39 spänn på Punkt Shop (sergelgatan mittemot donken)....Vet inte när bilden är tagen men snygga är dom fortfarande.
Rubrik; citat ur Kär i en ängel

Godnatt och puss!
//hanna


Kommentarer
Postat av: Annie

Guuuuud vilka fina ringar Hanna! <3

2010-04-15 @ 16:03:33
URL: http://anniewesterholm.blogg.se/
Postat av: Alice

yeyyy jag är med på hannas blogg

2010-04-21 @ 19:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0