She moves in her own way

Godermorgon mitt härsap, idag är det mycket grått ute. Skönt.. då kan man vara inne å dega utan att få dåligt samvete. Men jag tror att jag ska träffa Liz, Olivia å Emilia om ett tag. Men jag har fått några fina små sysslor av min moder eftersom jag har lov. Naiz..not.
Äh, det gör jag med lilltån.
Just nu sitter jag å lyssnar å fixar med min å Emmas spotifylista, den blir ju bara grymmare för varje dag som går. Haha. det funkade inte att sätta in länken nu.. men det kommer!

Bara helgen kvar å sen är lovet slut, så sorgligt. Men bra har jag haft det, så klaga ska jag inte.

Min bästaste, grekland 09

Nu ska jag ta en skållhet dusch. Vi hörs!

Rubrik: The kooks
//Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0