Som regndropparna i dina ögon

God förmiddag bloggen. Här sitter jag å snörvlar med en röst som några rostiga kedjor. Trevligt.  Idag har jag som sagt studiedag. Helt underbart. Planerna för dagen ser ut som sådana: Stan med mandeln, typ käka lunch där å bara allmänt storsa. Jag ska nog köpa ett par böcker jag spanat in, sen har jag en fin hög skolböcker på bordet här brevid som skriker efter att göras.

Kul väder, med typ snö i april. Alltid kul med överraskingar. Eller nej, varför blir jag överraskad? det här är ju ändå sverige. Sen när kan man lita på vårt väder..




Ha en trevlans onsdag, vi hörs
/hanni


Kommentarer
Postat av: olli

vad du är söt hannisch! :)

2010-04-21 @ 18:18:16
URL: http://olli.bloggsida.se
Postat av: Amanda

som regndropparna i dina ögon,... (heh, kommer inte på nån vacker fortsättning ville vara poetisk men det gick ju åt skogen..) eum är du vacker som kristall! det fick duga :D

2010-04-21 @ 21:24:11
Postat av: fnitterflickan

tack gullisar! :D

2010-04-23 @ 17:35:35
Postat av: Paula

Guuuuuuuuud! Jag dööööööör vilken fin bild!! Helt grymt fin! PROFILBILD FACEBOOK! Hehehhe.

2010-04-27 @ 22:48:46
URL: http://paulas.bloggsida.se
Postat av: hannaa

VAD VACKER BILD SCHUCKI! :D men sluta säg mandel.

2010-04-29 @ 22:38:17
Postat av: fnitterflickan

Tack gullisar! <3 :D Okejdå hanna.. jag ska!

2010-05-01 @ 01:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0