The taste of spring is like a soft kiss

Hej bloggen. Dåligt uppdaterat i helgen.
Igår sov jag elva timmar. Det var skönt. Tills jag hade vart vaken i en halvtimme. Då kände jag konsekvenserna. De blev ännu tydligare när jag i natt sov sex timmar. Mys. Näej.

Kort sammanfattning av helgen: Lördag, extremt lugn ock skön. Går på kvällen ut å käkar middag med två favoriter på café 60. Vi sitter där längelänge. Åker sen hem å ser slutet på en bondfilm hos emma innan jag tuppar av. Tyvärr sätter jag mig vid datorn när jag kommer hem. Sover mellan 02.00 och 13.00. Jag är seg och konstig resten av dagen. Dagen spenderas förövrigt ute i trädgården och på plantagen. Jag och min mor har vår årliga tur dit å köper allt från fröer till tusen säckar jord m.m. På kvällen går jag på ett stört bra danspass.

Konstigt nog har jag inte vart så trött idag förrens sista lektionen. Det var ju bra. Men om jag inte blir sjuk nu så får jag tacka gud. Jaja.. nog tjatat om min sömn å andra hypokondrier.



Söder by night.

Hejsvejsmiddagsgrejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0