Un jour d'avril

Hej, googletransalet är nog världens sämsta ordbok. Helt värdelös, jag brukar inet använda den i så seriösa sammanhang men nu skulle jag kolla en grej. Om jag slår upp "utan dina andetag" på svenska till franska blir översättningen: Without your Love. ILLA!

Jag har redan avrt å spelat tennis och det var galet kul. Just nu sitter jag å äter godiset som inte blev uppätet igår kväll. Planerna för kvällen ser fina ut! Trevlans.
Får se vad jag gör idag, kanske fortsätter med Sims. Ja jag är extremt nördig å barnslig. Men the sims är oslagbart. Jag är ledsen att säga det men jag kommer aldrig bli för gammal för det.
Sen så ska jag nog meka med my biiike................


bildään, tagen för ett tag sen någon natt på sönder. Skylt på gögatan

Bisous a tous.
//Hän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0