Vintern rasat


I O.J:s vardagsrumsfönster i somras, mys på det.
Sista dagen på Hm var idag, och det känns inte så hemskt som jag trodde att lämna det. Alla var jättesnälla och jag kommer med glädje gå dit som kund nu efter min prao där.

Valborg ikväll ja, började med middag hemma. Jobbade enda till halvsju, skulle slutat fem. Sån är man när man går inte för något. Jag menar, lika bra att passa på. Efter middagen åkte jag och mötte lite brudar. Sedan åkte vi till brasan på ålstensängen här i Bromma. Där träffa v ännu fler. Sedan begav vi oss vidare, efter velande och splittringar hamnade jag hemma hos Bessan med Anna och Emilia. Härliga brudar det, vi hade jättemys å snack aom våra olika praoer å så fick vi höra om bessans snygga surflärare i ausatralien. Mumma.

Nu borde jag egentligen sova, men jag sitter å häckar på face. Det är skojigare, men jag säger du godnatt!

Au revoir et bisous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0