You and me

Hej på er, hoppas ni mår bättre än mig. Jag är en riktigt liten snorvalp med röd näsa. I skolan har jag varit som vanligt men skippade höjdhoppet. Jorden går inte under.
I eftermiddag har jag vart med min finaste vän emma, eller jag är fortfarande hos henne om man ska vara exakt. Vi har ätit glass å lyssnat på vår sommarlista som är proppad med favoritlåtar.
Jag får se vad jag gör ikväll, fräsch som jag är kanske det blir en mysig hemmakväll. Vi får se helt enkelt.
En annan sak som är mycket kul (annan?) haha är att vi har prao i två veckor framöver. Just great, inga läxor eller andra tråkigheter. Det gillar vi.
Här e tösen, bilden är från en studiedag i vintras om jag inte minns fel.
Rubriken är en fin låt med Lifehouse som ligger i våran lista. Lyssna på den vettja.
Puss på er, vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0