Sagor för barnen som är som du


Bilden är från november förra året. Aktuellt..nja. Men glad, ja!
Sitter här i pyjamas, ser över min helg och känner att mitt humör är ovanöigt bra för söndagkväll. Jag är inte ett dugg trött tyvärr. Vilket har följder som inte är lika bra. Jag kommer väl hinna läsa ut min bok iallafall. Ni måste tycka att jag tjatar väldigt om den.
Har gjort som en ettagluttare och packat väskan och lagt framkläder för att inte riskera att behöva stressa imorgon bitti. Rutinerat. Idag köpte jag ett par nya converse. Om det behövdes. Ja, haha. Killen i affären tyckte att det var coolt att jag lyckats hålla dom såpass bra, och att dom såg rätt trötta ut. Han hade verkligen rätt. Trots att jag inte sviker mina numera brungrå all star är jag gott värd ett par nya, fräscha blå. Höga denna gång. Mamma betalar. Gr8.
Nu borde jag åtminstone försöka sova. Det är en intensiv dag imorgon. Hey ho, let's go!
Tvek på den.

Godnatt ha en bra måndag!

//HANNA


Kommentarer
Postat av: johanna

SV: Hahaha, du gör det alltså :D

2010-08-24 @ 19:12:40
URL: http://danceitblue.blogg.se/
Postat av: hanna

jaa! :D

2010-08-25 @ 23:10:17
URL: http://fnitterflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0