Jul fucking lov

Oj vad jag längtat, så var det äntligen här! Efter att ha stigit upp klockan sex, vart i skolan klockan sju, repat med kören och sedan sjungit två föreställningar för att efter de se sin klass och få det där läskiga kuvertet som idag gjorde mig sjukt nöjd. Det kommer bli ett bra jullov, det känner jag verkligen. Terminen har vart jobbig och ganska grå emellanåt. Men jag är stolt över mig själv som klarat igenom en hel termin utan att bryta ihop eller skita i skolan totalt även om jag känt så många många gånger. Det bästa ska nog bli att slippa de människor som bara tar upp onödig plats i mitt liv. Och bara vara. Åh, så fruktansvärt bra med lov.
Nu måste jag laga nåt fort som ögat innan min mage börjar äta upp mig innefrån. En mandarin och lite te på 7 timmar är ganska snålt. Särskilt med mina vanor.
Eftersom jag är så fruktansvärt slö får ni inga bilder nu heller. Och det gör min blogg ännu lite tråkigare. Score på den.
Vi hörs senare! PUSS
//HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0