Hang with me

Lyssnar på jullistan, köpt en julklapp till familjen och inhandlat ett (äntligen snyggt) skidställ till mig själv! Välbehövligt. Det blev ett par äppelgröna byxor från Quiksilver och en anorak som är grå och chockrosa med små färgklickar i blått och gult från SOS. Jag gillarree.
Sen köpte jag en mössa och ett pannband, svarta basala, när man ändå höll på. Fått mycket gjort trots att min dag egentligen inte började förrens vid tvåtiden (ångest). Nöjd med dagen hur som.

Vi tog in vår gran ikväll och jag dör för doften, det är lätt en av de bästa dofterna. Innan det drack jag te med julia och typ babblade av oss tankar. det var najs. Hon är najs!
Imorgon blir det en julig dag med bak och sånt.
Nu ska ni få en färsk bilduppdatering, eller ganska iallfall
ja, svarta som sagt
och dom var gröna ja, juste
doftljuset jag fick av Tugdual. Det kommer från hans mammas dekorationsbutik
I söndags på fjärde advent var jag som jag berättat hemma hos emma och julbakade och myste med hennes familj och erik. Här är en bråkdel av alla pepparkakor vi bakade och glaserade. Grankvisten hittade jag under granen. Tyckte att den gifte sig rätt bra med kakorna. Hihi
Blir lite besviken över att bilderna såhär års lätt blir dystra och färglösa. Men bättre med de än inga alls, right?
de här inlägget blev ganska tråkigt, score
Hasta la Vista och bonne nuit
//HANNA

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag sprang runt som en idiot i västermalmsgallerian för att försöka hitta en svart mössa, hitta ingen. Det sura är bara att jag stod utanför granit och tänkte "ska jag gå eller inte, kan dom ha en svart mössa..?" men jag gick aldrig in. Du är mysig och jackan är ju hur snygg som helst! <3 jag kommer sakna dig med, mer skulle jag tro. Du är fin

2010-12-23 @ 10:40:50
URL: http://emmawedeman.devote.se
Postat av: dance it blue

SV: I agree with you!

2010-12-23 @ 11:10:37
URL: http://danceitblue.blogg.se/
Postat av: Julia

Du är söt och gårdagen var supermysig!

Har dock fortvarande dåligt samvete för den där andra koppen te..

2010-12-23 @ 11:18:30
Postat av: Emye

åh, sugen på pepparkakor jag blev!

2010-12-23 @ 16:07:31
URL: http://awidescreendream.blogg.se/
Postat av: hanna

hahah julia du ska inte ha dåligt samvete för det! :O

2010-12-25 @ 00:19:00
URL: http://fnitterflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0