Ej öron ej öron ej svansar havar de.

Tja, jag blev så nedrans sugen på att skriva lite. Så varför inte göra en blogg? Jag får ju se hur mycket jag kan lova att skriva men jag vet ju hur trisst det är med bloggar man läser som sällan uppdaterar..så, ett bra mål är att inte bli en sådan!

På kvällsschemat står akustik, örat och House. En av mina favoritserier. Han är för skon dr. House, slutar aldrig att överraska.
Annars kan jag tillägga att sommarn nog är det jag mest suktar efter för tillfället, så sjukt trött på denna vinter trots att det finns några få fördelar med att den är vit och inte blöt och grå.


Pic: Jag, fingrarna är emmas. Emma fyller förövrigt 15 idag. Grattis grattis fina flicka!

Au revoir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0