First of June

Hejjj där, idag fick vi sluta typ tio över ett, så jag och pulan gick hem till henne och låg och stekte i solen, körde kubb(kan ni tänka er nåt mer somrigt va?!), åt B&J:s halfbaked samt såg på mtv. Så soft!
Strax efter jag kom hem stack jag ut och joggade en toppenrunda med challan. Sen åt jag middag ute på verandan. Jag är såå glad, för vi slippar engelskkan imorgon. Just gr8. Och på engelskan på torsdag har vi UB<33 Perfect. Imorgon missar vi engelskan & No:n eftersom vi ska åka på brandövningsgrej på förmiddagen. HIHIIHHIHII. NU: Family Guy! :D



//HANNA

Kommentarer
Postat av: hanna

åhhhh i<3family guy!

2010-06-01 @ 22:40:30
URL: http://hanice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0