Du ska inte tro det blir sommar

Hej på er sommarbarn!
Igår fick som sagt sommarlov. helt otroligt.
avslutningen i skolan var mycket bra på många sätt och vis, otroligt bra framträdanden och en mycket trevlig stämning! Alla var fina och glada och betygen är jag nöjd med. Nästan iallafall.
Efter det åkte jag och åt pizza med andra och challan, det var naiz.
Sen på kvällen var jag på grillmiddag hos finaste Lina och Emma och det var jättemysigt trots att det regna eftersom dom hade sånnadär smarta "partytält". Alla möjliga roliga var där.
Senare på kvällen drog jag vidare och träffade andra människor, en del jag inte sett på länge och andra mycket bekanta. Allt var himla kul.
Men det roligaste utav allt hörrni gissa vad det var? JO
ATT MIN STOREBROR KOM HEM!
Nu ska jag trasska till hanna och njuta av mitt sommarlov.
Bilder kommer senare och jag har annat att berätta.
Pussar!
//HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0