Jag har inga ord för att vi andas, tänker, känner samma sak.

NU är jag så glad så glad, för det är i princip ingenting kvar av skolan. Så härligt, igårkväll var jag ute och seglade samt grillade. Det var awsome. Och på eftermiddagen hängde jag och en massa andra på solvik i vårt vackra väder, det var najs! Igår fick vi förövrigt åka på brandutbildning också, det var skoj! :D

Idag var det torsdag som alltid blir så skön med vår klass, vi hade superduper lång rast, så det blev mycket häng vid gungorna(älsklingsplats), Ulla-britt på två lektioner där vi körde soffan och typ suddade i våra böcker, No-film: Google Earth och litelite till. Så trevligt. Och vi fick veta våra betyg i franskan också. Och jag fick mitt efterlängtade MVG(och inget jättestarkt vg som är dte värsta som finns), så jävla underbart! :) :) :)
Sen efter skolan drog jag, emilia, emelie och niklas och bada. Det var kul, fast de bara var jag och niklas som vågade hoppa i..landkrabbor.

Snart ska jag åka och ha piknick med en massa trevliga tjejer. MYS! :D
Rubriken är så fin, citat ur en tillfällig favoritlåt. Vem vet, en evig kanske? Artist: Kent

Ett hus i gamla stan. Intimt.

HA DET!!
//HANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0