Jag plockar smultron längs vägens kant och trär dom sen upp på strån, det killar så skönt under foten min jag känner gräset med tån.

Idag var ju vädret kanon, äntligen. Tack för deeet gud!!
Jag har vart med min storebror mest hela dagen, himla skönt.
Och ja, imorgon far jag som sagt till småland för ett tag. Ska bli kul men kommer väl antagligen tröttna efter ett par dar. Men då är det samtidigt nästan dags att åka hem igen. Finurligt va?
Kameran blir väl min vän, när mormor är för trisst. Höhö.
Men ha det himlans bra, datorn får stanna hemma och vila. Det kan den behöva (nej jag sitter aldrig vid datorn och utsätter den inte för absoluta möjliga)
Här får ni ett gäng bilder från förra året. Tjingtjong, ha det underbart mina vänner :)





Okej rätt tråkiga bilder men.. haha men ja, det var ju vad jag hade :)
Vi hörs om en vecka!
PUSS//HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0