In the summertime


Imorgon kommer min påge hem från Eretz Israel. Helvete vad snabbt det gått. Men ska bli amazing att träffa honom igen!
Idag var vi på skansen. Och så köpte jag ett par riktigt snygga skor, som ni får se imorgon.
Och imorgon är det som sagt FUCKING SKOLAVSLUTNING!!! Det är sjyykt. Efter alla gråa februaridagar man gått och längtat och triumferat efter det här. Och imorgon, ja, då är den dagen.
Idag köpte jag en ny mobil också, ja nu kan ni anteckna det i era icares :)
Vi hörs hörrni!
PUSSEN
//HANNA

Kommentarer
Postat av: Andrea

jag vill ha skäggeeeeeeet!! :P

2010-06-08 @ 22:13:40
Postat av: olli

du och din iCare ;)

2010-06-08 @ 22:34:40
URL: http://olli.bloggsida.se
Postat av: hanna

haha, skägget är härligt :D

mmm, det är så skönt å säga. men sanningen är att jag fått det från emilia ;) så skyll på henne!

2010-06-08 @ 23:26:23
URL: http://fnitterflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0