Fett med najs

Hej på er, vart å tränat å känner mig allmänt hälsosam. Skönt.
Våran kommer sakta men säkert fram, och jag börjar tina upp mer och mer och inser att den här sommaren kommer bli en väldigt bra sommar.
Jag måste också förtälja er att jag har cashflow, och ska imorgon eller på torsdag skämma bort mig själv med lite saker jag spanat in.
Hade prov idag, kändes bra. Mitt ämne typ.. men man får väl se vad lärarn tycker.
Såg också på en basketmatch efter skolan mellan vår skola och en annan. Det var ett större nöje att lyssna på konflikterna mellan de olika skolorna än att titta trots att det var kul med. Alvik basket är ju något utöver det vanliga! Gosh alltså. Haha mycket skratt blev det där uppe på läktarn.


Bild jag hittade i datorn, ganska mystisk va?

Nu ska jag duscha å sova. Pussar.

Kommentarer
Postat av: amanda

haha ja riktigt coolish så klart! ;)

2010-03-16 @ 22:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0