Champagne Supernova

hej smurfar. Idag va första dagen på andra praoveckan. Denna vecka tillbringas med emma på café 60. Det är kul, men lite läskigt. Förutom vår handledare kan ingen prata svenska. Bara väldigt lite. Men vi blir bjudna på både förmiddagsfika och lunch. Så vi klagar inte. Dessutom har de ju bara gått en dag!

Jag mår väl hel tokej, ganska trött men hyfsat glad. Det är mycket som rör sig i huvudet. Men det är fan inte långt till lovet. Och prao är inte så dumt. Vi har ju fan inge plugg. Naiz

Jag ska nog sticka ut å jogga en snabbis innan läggdags. Sen blir det ju jättetidig uppgång imorgon igen. Vi börjar åtta inne i stan (OMG)!!

Jag sitter annars å lyssnar på låten ovan, Oasis är för jävla softa. Lyssna på dom om du inte redan gör. apropå de har ju skolans band spelning ikväll. Undra om  de va bra.



Min webbcam  gör en så het att man typ smälter
jag just nuuuu fick ni ett smakprov på! jag snicksnackar med min mormor! :D
vi hörs. au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0