En regnig söndag i maj

Hej fina, middagen igår var lyckad. Jag fick mycket fina presenter som jag alla kommer använda väl!
Idag har jag varit så där underbart seg, (känns dinte som att det gör så mycket med tanke på vädret), städat det jag inte orkade göra inatt och sett på tv. Men lite duktigare än så har jag varit, nämligen tränat på friskis med alice. Ohh, behövligt kan jag säga er.
Ikväll ska jag kanske träffa amanda, annars blir det nog tv....Och vet ni vad?
Jag har massor med glass och godis kvar från igår, så här ska nog frossas..

En sån här kanonsnygg tröja fick jag igårkväll, lycka :D

Ha det skoj
/HANNA

Kommentarer
Postat av: Anonym

OM DU IONTE ANVÄNDER KONDOMEN SLÅR JAG DIG :@

2010-05-27 @ 21:28:59
Postat av: hanna

hahaha, kom å slå mig bara

2010-05-27 @ 22:47:53
URL: http://fnitterflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0