Heartbreak warfare

Så var den andra praoveckan över. Mycket synd. Jag och emma har haft det sjukt kul på café 60. Känns nästan tragiskt att mian båda veckor är över, ja som längtat så. Men jag är riktigt nöjd så vad klagar jag över.
Dagen var sjukt stressig eftersom fredag verkar vara en populär fikadag....
Vi fick utöver de vanliga (valfri lunch, med ev. kaffe eller te) också, välja vilken dricka vi ville, efterätt, och från kaffemenyn. Inte illa. så våra lunchar kostade runt tvåhundra spänn, haha jävligt soft. Sen när vi hade ätit tills vi storknat fick vi välja valfri sötsak att ta med hem.  Så lunchen blev, enenormceasarsallad,nånversionavfanta, bröd,gigantiskvarmkanelbulle,varmchokladmedvispgrädde,vattenochmorotskaka. MUMMA!
Antagligen ett av  stockholms softaste ställen.

Nu är jag så himlans trött, sitter å lyssnar på John Mayer som är helt jävla underbar. Kommer nog förknippa rubriklåten till den här veckan. En vecka att minnas! Lol va töntig jag låter. Men haha de har vart ett sant nöje.


Bilder får ni sernare. För ida fick kameran va med lite grann.
Puss på er, ha en underbar fredag. nu är de helg förfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0