I can be your parrot

Idag var typ motsatt till igår. Jag mår som en gud och vädret har äntligen varit efter säsong! Skolan var soft å jag är på bra humör. Igår var man tvungen att bosätta sig i bastun å tömma kopp efter kopp.
Jag tog awsome bilder på de där finfina träden idag också. De blev inga igår.
Tyvärr ska ju vädret bli mutta resten av veckan men jag känner att jag tagit vara på dagens fullt ut.
Nu ska jag lära mig mer om vår finaste kroppsdel. Hjärtat
Och jag skaskaskaska styra upp de här med bilder. Min dator är bara för överfull att jag inte får plats med nya. Problem i paradiset, ja.

Vi hörs! Massor med pussar

P.S
 Å ni är för töntiga eftersom jag ser att ni besökt bloggen men vägrar slänga in ett par ord. Hejhopp.
D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0