In the Sun


In the sun - She and Him
Sitter och lyssnar på den här fina. Förknippar den lite med praoen på Hm, dom spelades där en hel del. Ganska passande med tanke på vädret. Helt underbart är vädret verkligen. Jag är fjäderlätt.
Sitter också och chattar med min storebror på face samt just ätit upp den sista biten prinsesstårta från helgens kalas. Idag hade vi matteprov, men igår fick vi håltimme på tekniken så jag gick hem och decka i en solstol. Senare pluggade jag matte, bl.a med hanna och amanda.

Vet inte riktigt hur det gick, bryr mig än mindre. oj, slacker? nä bara väldigt ointresserad.
Nu ska jag äta nåt mer, skön sysselsättning. vi har inga läxor och ikväll ska jag å några tjejer åka å se en kille i vår klass dansa i kungsan till minne av michael jackson. FUN

Vi hörs senare.
kindpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0