Second Hand

Jag vill bara upplysa om att ni är värdelösa på att kommentera. Now u Know. :)
Om de inte är försent ska jag ut å fota de japanska körsbärsträden nu. De vörjar ju bli lite mörkt liksom.
Sen ska jag basta och dricka te I believe. Mys. Jag vet inte om jag har någon tyskaläxa till imorgon eller inte. Gah, hjälp.
IGÅR förresten, jag är dålig på att berätta vidare om saker jag påbörjat. Jag for iallafall till Beyond Retro igår eftermiddag. Där mötte jag Hanna och Amanda :) jag köpte en jacka/kavaj som ni ska få se bild på även om jag alltid säger att de kommer å de inte gör. Den är lite ålderdomlig med axelvaddar. I like it. Snygg till hösten också.
Dagen avslutades på middag hos min fina mormor med lamm....gött 8-)

//hannipie

Kommentarer
Postat av: Hej.

jag vet att vi är jättedåliga på att kommentarer, :) , men jag vet inte vad jag ska skriva. :D



Gillar din blogg. :)

2010-05-10 @ 21:22:58
Postat av: hanna

haha tack! äh man behöver inte skriva så mycket, typ som du . man blir liksom glad för några obetydliga ord :D

2010-05-10 @ 22:15:41
URL: http://fnitterflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0