Tjalallallallalalal

Jag har inge plugg, det är strålande väder och imorgon är vi typ lediga. Eller vi ska samla in pengar till Haiti. Men de är ingen skola, hihi. börjar känna lite tsress efter att hitta avslutningsklänning, har inte vart inne i stan på ett par veckor och är dåligt uppdaterad om vad butikerna säljer. gulp............haha men jag ska väl hitta nåt.

Ikväll ska jag segla med Alice. Gud så najs.
Vad har jag mer att berätta? Hm..vi hade en jätterandom vikiarie idag på No:n. fast hon var kul, mer sånt.
VI HÖRES!




Lite bilder från båten förra sommaren, jag längtar efter att få sitta där å lyssna på "Sommar" å äta äggsmörgåsar medan stockholms skärgård guppar förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0