Du orkar ta dig igenom det här. Du räcker till, så var den du är

Än en gång bekräftat; Blod är tjockare än vatten.
Och!! Just have to say it: Kents låtar är fan i mig skrivna som dikter. Som gjorda att citera. Texterna är verkligen en gudagåva. Jävlar vad jag kan snacka länge om dom alltså...sorry dudes. Om någon med liknande åsikter eller tvärtom vill diskuterar jag hemskt gärna!
Och hörrni, det fantastiskt älskade lovet är här. Nästan overkligt. Men förjävla skönt. Och ärlig talat har jag typ längtat efter att få vara hemma och göra en massa saker som jag inte brukar hinna. T.ex. några saker som att strosa planlöst omkring i staden med musik eller en fin väns prat i öronen, rensa ur mina hurtchar, garderober och hyllor på gamla plastpåsar och paketpapper (tjejen som inte slänger någonting), ritaritarita, sitta på caféer och mysa med vänner och min underbara kusin becka <3 åh vad bra det här kommer bli känner jag!!
Ikväll har jag vart på en liten tillställning hos hedvig. Och i eftermiddags eller princip hela dagen har jag gosat med min favotrit Hanna. det var typ en megabra start på lovet.
Nu är jag så trött att jag kan ramla av stolen.
bild från våras, likeit
Men vi hörs finisar!
PUSS
//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0