Höstsöndag

Hej på er myssmurfar, har haft en underbar helg med mycket kompisar, promenader, te, tv/film-tittande, godis och foto-pratande med roliga Johanna och annat. Mycket lugn helg med andra ord. Absolut inte mig emot eftersom jag var totaldöd efter veckan som gick..
Just nu sitter jag med spotify och facebookchatt för fulla muggar och njuter av att inte ha någon söndagsångest alls.
Jag har finaste vännerna och familjen i världen också! Och på höstlovet kommer älsklingskusinen från Skåne på besök också. Åhåhåh, vad allt känns bra just nu!!
Kommer nog inte ha så jättemycket den här veckan så det blir nog flera inlägg kan jag lova, till skillnad från det vanliga!
Den här svennebananen har jag mys med idag
Hoppas ni får en bra vecka!
Puss på er finisar.
//Hanna

Kommentarer
Postat av: johanna

Haha, Grekland-bilder igen :)

2010-10-18 @ 16:49:35
URL: http://danceitblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0